A webhely tartalmának megjelenítéséhez és a felhasználói élmény javításához cookie-kat és hasonló technológiákat használunk.
Az alábbi Cookiek (sütik) használatának szabályzata linkre kattintva találsz bővebb tájékoztatást és beállítási lehetőséget.
Elica
Az Elica márkát 1970-ben Fabrianoban alapította Ermanno Casoli egy izgalmas álom hatására: "Emeljük a levegő minőségét, ezzel is javítva a jólétet a világ összes konyháiban". Az ötlet a cég indulás legelejétől megalapozta az Elica hírnevét, amely felülmúlta a várakozásokat. Elica márkájú termékeket a minőség, megbízhatóság és a technológiai újítások fémjelzik. Mára több mint 53 millió elégedett család döntött a márka mellett a világ minden tájáról. Az Elica márkanév a kreativitás, a tapasztalat és a gyártói know-how-ja által kifejezi a tárgyak széles funkcionalitását és szimbolikus értékét.Az Elica 2002-ben indította útjára az projektjét, amelynek a Design volt az alapja. Ennek hatására hozta létre a máig is sikeres Elica Collection választékát. Válogatott innovatív, megdöbbentően szokatlan termékek fémjelzik e választékot, úttörőként forradalmasította az anyag, a forma és tartalom fogalmát. A kreatív ötletek és a technológia által generált új gondolkodásmód teremtette meg hogy, a páraelszívó már egy iparművészeti tárgy, amely képes a konyha terét átformálni. Eme attraktív látvány a konyha és a lakás egy részét megkülönbözteti, karakteressé teszi. Az Elica Design Center tervező-csapata által létrehozott jelentős számú új formatervezett design páraelszívó látott napvilágot. Elsőnek 2004-ben az Elica OM fali páraelszívó került a piacra, nagy sikert aratott az ADI Desing Index-en (olasz ipari formatervezési szövetség). A négyszögletű, edzett üveg felületű páraelszívóval elindult a cég a siker útján. Mára ez a forma és készülék már történelem és etalon a design páraelszívók piacán. Manapság az Elica kínálja a legnagyobb páraelszívó választékot a világon, egy márkanév alatt. Az Elica az elmúlt több mint 43 év tapasztalatával nyújt egyfajta élő identitást a világ összes konyháiban. A cég új mottója: "Az vagy amit belélegzel!". Vegyünk tehát egy lélegzetnyi friss levegőt, ami által megteremthetjük a jólétet.