A webhely tartalmának megjelenítéséhez és a felhasználói élmény javításához cookie-kat és hasonló technológiákat használunk.
Az alábbi Cookiek (sütik) használatának szabályzata linkre kattintva találsz bővebb tájékoztatást és beállítási lehetőséget.
Asus
ASUS: az évek során
Az ASUS neve a görög mitológia bölcsességet és tudást szimbolizáló szárnyas lovának, Pegazusnak a nevéből származik. Az ASUS ennek a fantasztikus lénynek az erejét, tisztaságát és kalandos szellemét testesíti meg, ahogy minden egyes új termékével egyre magasabbra és magasabbra száll.
A tajvani IT-ipar az elmúlt néhány évtizedben hatalmasra növekedett, és mostanra a világpiac domináns erejévé vált. Az ASUS régóta élen jár ebben a növekedésben, és bár a cég szerény alaplapgyártóként kezdte pályafutását, mindössze néhány alkalmazottal, mostanra Tajvan vezető technológiai cége, amely több mint 12500 embert alkalmaz szerte a világon. Az ASUS az információtechnológia szinte minden területén gyárt termékeket: PC-alkatrészeket és -perifériákat, notesz- és táblagépeket, kiszolgálókat és okostelefonokat.
Az ASUS sikerének kulcsa az innováció. Jonney Shih, az ASUS vezérigazgatója, aki a 2011-es Computexen egy mámoros közönség előtt mutatta be a PadFone-t, ismét feljebb emelte a lécet a kétfunkciós TAICHI™ és Transformer Book mobil eszközök bemutatásával.
Az ASUS TAICHI™ egy kétoldalas kijelzővel felszerelt ultrabook™, amely becsukott állapotban táblagépként használható, a Transformer Book pedig egy olyan táblagép, amely egy billentyűzethez dokkolható, hogy egy mozdulattal ultrabookká váljék.
Most, hogy a világ a felhő alapú feldolgozás korszakába lép, a Windows 8-as Tablet 810-zel és a Windows RT-s Tablet 600-zal együtt az ASUS a felhasználók elképzeléseit meghaladó termékek sorát kínálja.
Ez a jövőbelátó megközelítés a széles körben elismertség oka, amiért az ASUS képes minőségi innovációval és formatervezéssel kiszolgálni mindenkit. Az ASUS termékei 2013-ben 4,256 nemzetközi díjat és elismerést nyertek el – ez több mint napi 11, minden áldott nap. Az ASUS folyamatosan, minden negyedévben növelte leszállított fogyasztói noteszgépeinek a számát is, és 2011-ben a cég bevétele több mint 11,9 milliárd USD-re rúgott.